torsdag 15 januari 2009

Workout i provhytten

Spinningen blev inställd ikväll........
Jag och Anna åkte till Lager 157 på em. Tiden går väldigt fort när jag är med Anna.
Det var väldigt lungt på Lager 157, så det var riktigt skönt att strosa omkring och prova kläder.
Jag kämpade mig igenom ett antal jeans innan jag hittade ett par. Rena rama träningspasset. Var alldeles svettig efter att ha dragit på å av mig alla dessa jeans. Tar på krafterna att dra in magen, och hoppa sig på plats. Kan inte påstå att jeansprovning är det bästa jag vet. Var tur att humöret var på topp, annars hade jag nog gett upp. Jag hittade iallafall ett par, och de var så där "håll andan så sitter de perfekt". Jag provade en större stlk men då blev dom helt knepiga i skrevet. Å bättre att de sitter precis, utan stretch för då blir det ännu en morot att hålla igång träningen. Det är ett par Lee - 500:-, ord pris: 1000:- så jag känner mig nöjd med köpet. Jag lovade mig förut att ALDRIG köpa ett par stretch- det är livsfarligt. Jag köpte ett par stretch jeans- å vips så gick jag upp i vikt. Tar liksom lite längre tid att erkänna för sig själv att midjan ökat, för jeansen töjer sig ju eftersom. Men nu finns det ingen återvändo- bara att hålla igång så att jeansen sitter snyggt. Jag har faktiskt lite abstinens idag då jag inte tränat. Måste vara ett bra tecken. Imorn blir det styrketräning och simning med Anna. Köpte en sjal oxå. Kan nog vara snygg till vår och sommaren. På lördag ska jag om vädret är åt det bättre hållet, prova på att åka långfärdsskridskor. Ska bli skoj. Kram

3 kommentarer:

Sofija023 sa...

Å vad kul! Alltid trevligt att få en träningskompis :) Då blir man lite extra pushad också.. kollade igenom passen lite igår men tyvärr så kan jag inte box på tisdagar, jättetråkigt.. slutar ju kl.18..hade verkligen velat köra det passet. Börjar nog träna nu på söndag eller måndag...återkommer :) Ska till jobbet nu så jag ska kolla igenom passen och så och försöka lägga upp nåt bra.. ska även gymma. Nej, nu frukost sen jobb!! Är fortfarande i semestertankar så det känns konstigt med jobb igen..menmen.. jobba bör man :/ :)

Anonym sa...

Ja, jag vet att det kan vara svårt att motstå ibland. Men tänk inte att du inte får äta tex godis, utan tänk att du bara ska äta det när du är riktigt sugen på det. Vad roligt med före och efter bilder, det borde jag också göra :) Kramar

Anonym sa...

Ja det var väldigt gott, det kommer vi göra om:)trevlig helg=)

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon