onsdag 7 januari 2009

Like a virgin.....


....är precis vad jag känner mig som nu. Oskuld i bloggvärlden.
Det kan ju antingen bli en succé, lite mittemellan eller en flopp...
Efter en lättare övertalning är jag numera bloggare.
Varför, å vad jag ska skriva om har jag inte riktig än kommit fram till.

Min hjärna går i hundra om inte snabbare, varje dag så gott som dygnet runt. Så egentligen borde det inte vara svårt att komma på något att skriva om. Men frågan är: vem vill egentligen läsa det jag skriver? Ja det får väl visa sig. Jag har tagit mina första darriga steg ut i bloggarvärlden.....
Helt ärligt, så kanske jag inte var helt ärlig om att jag inte vet vad jag kommer skriva om.
Kan inte säga att mitt liv är särskilt intressant, men med tanke på att jag inte har någon brist på tankar och intressen så ska jag nog kunna skriva ihop nån rad då och då.
Vardagliga saker kan ju ha en stor betydelse i sig.......Välkommen till min värld.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon