onsdag 21 januari 2009

Var tog energin vägen?

Jag vet inte var energin jag hade igår har tagit vägen.....
Sov jätte oroligt inatt..var upp flera ggr. Gick upp när Anders gick upp, för att åka till jobbet vid 6.30...la mig igen för jag var jätte trött....hade svårt att somna men orkade inte gå upp. Jag somnade tillslut och då var jag fast i drömmarnas värld. Dagen började sent. Var till AMS för att göra ett ärende. Gick en sväng på stan, provade underkläder....usch. Känner mig lite less just nu. Hade tänkt att inte träna idag, men efter att ha provat underkläder, så får jag dåligt samvete för att jag inte tränar.......men jag vill inte just nu. Idag blir det en bara vara dag. Får hoppas att jag får sova inatt, så att jag får tillbaka energin igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna-Lena, Robert från Falu BS ringde till mig idag och undrade om vi tjejer ville boka buffétältet 150 kr per person, nästa helg lördag eller söndag. Jag tycker att det verkar vara en trevlig tillställning, vad tycker du? Ska ringa till honom slutet av denna vecka och berätta hur många vi blir om det nu blir någonting, med det hoppas jag på.

Många kramar Therese

Sofija023 sa...

Är det du som skrivit till mig? Det blir inge spinning för mig idag iag.. jobbar till 18.. men det blir ABS 18.30 :) Kanske ses där! :)

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon