torsdag 29 januari 2009

Lat- olagligt lat.....

Shame on me!!!!! Idag har jag varit lat lat lat........och hemskt uttråkad.
Inger ringde i morse och ställde in. Jag var så inställd på att vi skulle ses, så resten av dagen fick jag inget gjort. Jag har som mest flyttat mig mellan datorn och tv:n.
Hade tänkt att åka til gymmet tidigare, men jag hade planerat att köra styrka och spinning ikväll- och nu äntligen är det dax! Är rätt seg p ga min slapp dag, men jag hittar nog energin igen:) Nu är det bara att åka upp och köra hårt. Efter träningen ska jag sola och hämta min mobil!!!! Fick just ett sms om att den hade kommit. jippi!!!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon