tisdag 13 januari 2009

"Det lossnade"

Makaronerna till matdosan står på spisen. Jag gör mig klar för att göra ett nytt försök och få min ärenden gjorda i Borlänge.Idag har jag iallafall ringt för att försöka få en tid med personen i fråga. Hon var självklart inte inne.....och hon var fulbokad idag. men hon får se till att trycka in mig i mellan. Vi har hållt på å ringt fram och tillbaka i flera veckor....och då inte till varndra utan om varandra. Är rätt irriterande i längden. Tänkte äta min sena lunch hos sambon.
Jag lyckades skriva ihop en ansökan igår när mina andra ärenden blev inställda. Jag satt på sambons jobb, och då lossnade det tillslut. Hur det gick? - Det säger jag i juni när jag får svaret;)
Box ikväll på nautilus, så laddad! :)

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon