söndag 11 januari 2009

Tilt

Jag vill det så mycket så att jag inte kan få fram ett vettigt ord.
Sitter och försöker skriva en ansökan till Utbildningen i Leksand. Jag försöker skriva på ett så enkelt sätt, men ändå så pass att de förstår hur mycket jag verkligen vill detta!Men det går inte...jag skriver å suddar skriver och suddar. Är totalt tilt. Jag vet ju att jag kan skriva, och det är inte den första ansökan jag skriver- men det känns verkligen som nu eller aldrig!
Är nog ingen idé att fortsätta idag. Nya tag imorgon.

1 kommentar:

Gården vid Grumlan sa...

Vad roligt att läsa om ditt liv nu när man inte kan delta i det för att man bor så långt borta. Du gör helt rätt i att ta det lugnt med ansökan. Det där fixar du när du har en lugn stund och inte tvingar fram orden. fin blogg du har knåpat ihop!

Kram Elin

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon