tisdag 13 januari 2009

Årets första.....

Svetten rinner, jag skakar som ett asplöv, jag är röd som en tomat.......
(Sluta fantisera nu- snuskhummer!;) Jag har precis avslutat årets första boxpass.
Jag var utan partner, så jag tittade ut om det fanns någon som var i samma situation som mig.
Å där stod han. Blev så himla nöjd att jag fick en kille att träna med. Då vet jag att det inte blir något "mjäk", och det är bara att köra järnet. Det är så skönt att köra allt, och ännu skönare när man inser att man faktiskt har klarat sig igenom hela passet, fast att man redan i 30:e börjar känna att man hade lust att ge upp. Det gick riktigt bra, fast att det var ett tag sedan jag tränade. Har redan skrivit upp mig på nästa veckans pass. Imorgon blir det vila. Och på torsdag blir det spinning.
Var förbi gamla arbetsplatsen och hälsade på mina kära vänner. Känns skönt att veta att vännerna finns kvar, fast att inte jag längre finns kvar på jobbet. Puss till er!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon