fredag 16 januari 2009

Sunt ideal.

Nu har jag kört igenom mitt styrkeprogram och simmat 50 min. Provade även att "jogga i vattnet", snacka om pulshöjare. Joggade fyra längder. Tänkte om systrarna Kallur kör den träningen så måste det ju vara bra;) .........Apropå Kallur, jag måste erkänna att jag tycker att Susanna har en av Sveriges snyggaste kroppar. Det är så kropparna borde se ut på alla modetidningar och plaskor. Det är vad jag kallar ett sunt ideal. Bort med alla läskiga benrangel!!!!Känns som att det är en rätt tuff väg att nå den formen, och ganska orealistisk för min del..............men istället för att ha Victoria Beckhams kropp som mål (stackars dom som önskar se ut som henne...) så har jag Susanna som "kroppslig förebild". Drömma får man;) Imorgon ska jag ut på hal is, om vädret tillåter. Ska bli spännande. Sambon har önskat pizza till kvällen........ Tur man har gjort rätt för sig idag;) Ha en trevlig helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev pizza för mig igår kväll med :) Det får man efter en hård träningsvecka! Kram

Sarah sa...

Absolut sunt ideal!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Beware...grandpa is checking your blogg!!!! Puss

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon