torsdag 8 januari 2009

Gäsp....


Jag har precis slitit mig loss från drömmarnas värld.
Ställde klockan som vanligt i morse, men som varje morgon är snoozeknappen lockande nära.
Det blev snooze både 1 å 2 å 3 å 4 grr. Är ju så otroligt svårt att ta av sig det varma täcket, och avbryta drömmen- måste ju få veta vad som händer.
Detta har blivit en dålig vana. Framförallt nu, när jag inte har något jobb att gå till. Sovtimmarna har blivit många, men ändå är jag trött.
Inatt rullade jag runt i flera timmar, kändes omöjligt att somna. Låg och fundera på vad jag kunde skriva på min nya blogg.....kom på massor. Men vi får se hur mycket jag kommer att dela med mig av. Snart ska jag upp till natulius och kolla in det nya gymmet. Måste verkligen ta mig i kragen nu. Sova mindre och träna mer:) Nu frukost!

1 kommentar:

Marlene sa...

Yeeh!!
Du gör helt rätt!! Nu kan vi alla ha koll på varandra ; )
Min blogg har inget särkilt ämne, jag skriver på som jag pratar...dvs inget för en svenskalärare att se över... : )
I min blogg ser du länkar, där har du tjejerna!! Kram M

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon