fredag 23 januari 2009

Snart sängdax....

( Bild från hotellet i Malaysia- Desaru, dit vi åkte på weekend)
Den här dagen har bara försvunnit.
Nu har jag äntligen skrivit ihop ansökan...och skickat den.....men vad händer: Mailet kommer tillbaka!!! Har försökt skicka det flera ggr. Skrev till företaget och förklarade min situation. Hoppas jag hinner få iväg min ansökan i tid.....sista dagen på sön!
Strax ska jag ner i tvättstugan och hämta tvätten. Får se om jag möter "tvättstugepolisen". Man får nämligen bara tvätta till kl 22......torktumlaren står fortfarande på..ops.
Men innan jag gör det så tänker jag äta en avokado med räkor. Blev inget fotbad...så lite lyx får jag allt unna mig. Mumin sover som en stock, men han blir snart väckt för en sista promenad. Hoppas få sova lite imorgon;) Har ett smaskigt recept som jag ska avslöja imorgon...spännande va;) Go natt å dröm härliga drömmar. Själv hoppas jag drömma om Thailand!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så jätte mycket! Hoppas att du får en toppenhelg! :) Kramar

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon