lördag 10 januari 2009

Denna fantastiska man...


Jag råkade av en slump zappa mig fram till "stjärnorna på slottet" som visas på tv.Jag har sett delar av det förut men alltid zappat mig vidare. I kväll fastnade jag.Det var Jonas Gardells tur att schemalägga dagen. Denna man har jag beundrat i många år.Jag tycker att han är en fantastisk människa. Programmet eller rättare sagt Jonas berörde mig mycket, på olika sätt. Jag log å blev blöt i ögat omvartannat. Jag tänker inte bli långrandig- jag kan lätt bli det då jag brinner för något:) Men jag önskar att ALLA såg detta avsnitt. Han har så otroligt mycket viktigt att säga. Kom även på att jag bara måste se "Livet är en schlager " igen - har du inte sett den så se den snart! Mera Jonas Gardell till Sverige!

1 kommentar:

Sarah sa...

Såg programmet, han säger vettiga saker!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon