söndag 31 maj 2009

Fest på min balkong;)

Det lutade åt fest, och det blev fest. På min balkong;)
Stefan T, Cathrine, Pär "Bäckis", och Anna tittade in vid 21-tiden. En härlig sommarkväll, med svalkande drinkar. Jag hade tänkt att inte dricka innan midsommar. Men den härliga sommarvärmen, balkongen, trevligt sällskap å en god drink lockade. Å jag hade jätte kul. Tiden gick väldigt fort, och samtalsämnerna var många. Vi bestämde oss att ta oss ner mot krogen den sista timmen- så det blev Harry`s. En väldigt lyckad "oplanerad" kväll. Det är oftast dom som är roligast.
.
Anders var i Uppsala på fest, och kl 10.50 ringde jag för att kolla om han satt på tåget- som skulle gå 10.30. Jag började samtalet med-" Du sitter inte på tåget va......". En väldigt trött röst svarade........Det blev ett senare tåg. Jag kan inte heller skryta med att jag var särskilt pigg i morse. Blev en rätt sen natt/ morgon. Var så svårt att gå å lägga sig när det var ljust och fåglarna började vakna- så jag slumrade nog in vid 4. Vid 12 ringde Anna och undrade om vi skulle åka till Lugnet, för att "steka" å simma lite. Vi blev ett gäng på 7 personer. Vi blev kvar hela eftermiddagen. Det var riktigt skönt, kroppen har fått lite färg;) Det var Anna, Ludde, Jerker, Andre, Klas, och Cathrine. Killarna provade "röda faran" dvs rutschbanan- och jag å Anna simmade en kvart;) Har inte blivit mkt till träning i helgen, men jag har haft en jätte skön och kul helg med goda vänner.


Lugnet 31 maj.





Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon