söndag 10 maj 2009

För långt bort för en kram...

%#¤!&%¤#..............jag är så less just nu. Varför hoppades jag så mkt. Anders ringde imorse " jag har tråkiga nyheter........." Han kommer inte hem på måndag, nu är nästa bud tisdag.
Suck. Är så frustrernade att han får lov att stanna p ga korkade människor. Det är jobbigt för mig att längta, men jag vet att han inte har en dans på rosor där nere. Å det gör ju inte att det känns lättare. Jag vill ha hem honom ÄVEN för Anders skull. Han har gjort sitt nu!
Ska troligen åka ut till mor och hjälpa henne med gården............sägs ju att det ska finnas lyckoämnen i jord- så vi får väl se om mina mungipor kommer att ändra riktning idag.

Väntan fortsätter..........................

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon