onsdag 27 maj 2009

Stanna upp och se dig omkring.



Jag måste erkänna att jag är lite svag för "skumma" väder. Ikväll, var himlen blå, grå å svart + sol på samma gång- Blåsten ökade och man visste att snart skulle himlen öppna sig. Det blev ett riktigt skådespel- och helt gratis dessutom;) Dessa bilder tog jag från mitt köks fönster- dubbel regnbåge- så läckert! Man kan bli glad för lite. Är lätt att glömma att se det vackra omkring sig. Ibland är det bra att stanna upp, och se sig omkring. Ibland kan även ett oväder vara vackert:)


Tyvärr blev inte färgerna lika skarpa som i verkligheten, men men..........Stanna upp- och se dig omkring! Sov så gott i natt.

1 kommentar:

Sofija023 sa...

Tog också bild på regnbåden igår, men jag såg bara en!!! Kanonfint! Vi ses imorgon va uppe på Lugnet?

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon