tisdag 12 maj 2009

Väntan är snart över!

Väntan är snart över! om ca 30 min möter jag upp min älskling på tågstationen. Känslorna bubblar i mig. Han har snart varit borta i en månad, och det känns! Tänk, i natt kan jag hålla om honom, sova tätt brevid honom hela natten, och vakna upp brevid honom........det är lycka!I söndags var jag så less, ville bara att tiden skulle gå. Jag åkte ut till mor. Hade tänkt att hjälpa henne med trädgården. Men vi blev bjudna till grannen på fika. Trevligt.......vädret förändrades och det blev "ministorm". Så trädgårdsjobbet blev inställt. Vi gick in och åt en tonfisksallad i stället;). Igår gjorde jag allt för att dagen skulle gå. Jag sov till elva, glodde på tv, försökte göra lite nytta genom att läsa en bok......tröttnade, kände mig rastlös. Ringde mor och hörde om hon ville ta en fika på waynes coffé. Men hon var påväg till mormor och morfar. Så jag bjöd in mig;) Jag var omklädd till gymkläder, för tanken var att efter besöket åka vidare till just gymmet...men. Farmor och farfar bor nästan grannar med mormor/far så jag kikade in där ett stund. Jag blev bjuden på middag, och blev kvar lite längre än tänkt ( brukar alltid bli så;). Sedan blev det gymmet. Körde rygg, biceps å ben. Är inte riktigt nöjd med formen, har jag inte varit på länge. Men jag kämpar på. Än har jag motivation kvar. Idag har jag varit med Anna till lager 157.
Anna skulle ha skor.....men det slutade med en kaffe på kafét. Vi åkte vidare på skojakt i Falun, men jag fick lov att avvika då jag skulle hålla i boxpasset på gymmet. Det gick jätte bra, och jag fick bra respons. Så himla kul. Känner mig så taggad att fortsätta. Något som oxå börjar kännas mer naturligt är att jag vill satsa på friskvård. Ja ja vet, jag vill så mkt. Egentligen är det inget som säger att jag INTE skulle kunna tänka mig att jobba med de andra intresserna jag har- men friskvård känns mer och mer rätt för mig. Har redan börjat snegla på en utbildning............men vi får se;) Åhhh jippi snart är min Anders hemma!!!!!!! Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon