onsdag 27 maj 2009

Vilodag och kvalitétid med sambon;)


Vilken underlig natt. Var helt omöjligt att somna. Vred å vände mig- kl 3.00 fick jag nog. Väckte Anders för att berätta att jag skulle gå lägga mig på soffan- Så att han visste att jag inte la mig där för att jag var arg;)...........men mkt sömn blev det inte. Vaknade kl 9.00 av ett samtal. Gick upp, något dimmig och gjorde scrambled eggs. La mig i soffan igen, tittade ut- världens blåsväder och grått- försökte sova. Somnade och drömde massa konstigt- bla drömde jag att jag hade tappat alla tänder. Jag hade kvar dem i munnen, för att de skulle hålla sig tills vi kom till akuten- Anna körde.............så sjukt. Efter 13 ringde Anna och var klar med pluggandet. Jag åt lite jordgubbar med mjölk, och gick sedan till Anna. Vi tittade på en film" Nanne"- riktigt kul, tjejfilm;), drack kaffe och umgicks.....trevligt trevligt. Nu ska sambon å jag snart iväg å handla. Verkar som att kocken- dvs jag ska laga tacopaj ikväll:).
Idag blir det vilodag- ska jobba 11-20 imorgon. Kommer bli mkt folk då vi har öppet hus för kommunfolk. Blir nog kul. Bra när det finns mkt att göra. Ska ev- om jag och Anna tar oss upp, gå en promis imorn vid 7.00. Annars får det bli nått pass på gymmet innan jobbet eller efter. Men idag är det vila, får passa på att umgås med sambon då han har sin lediga dag. Rätt skönt nu, då bandyn inte satt igång på allvar- blir lite kärvt med tid när den sätter igång......
Ha en fortsatt bra dag. Kram

1 kommentar:

Marlene sa...

Tack snälla!
Ska ut på stan och leta. Kram kram

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon