söndag 17 maj 2009

Trevlig kväll

En mycket trevlig kväll/natt igår. Jag tog rollen som chaufför, och fick även äran att agera bartender/ discjockey. Vi började kvällen i jordkällaren, där stenväggarna var upplysta av värmeljus, och en ljuskrona. Långborden väntade på att värmas upp, av hungriga gäster. Grillen stod på så det var bara att grilla det som önskades, och njuta av maten. Jag åt även årets första kräftor;) Mums. Festen fortsatte sedan på logen, en bit in på natten. Natten avslutades med pizza på Maestro, för mig, Tranblom och Anders. Sällskapet hemma är inte på topp idag, så nu ska jag ta en tur ut till mor, försöka få en kaffe, och surra lite............å sen blir det gymmet. Alldeles för många dar sedan jag var där nu.......Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon