måndag 25 maj 2009

Småstadsliv premiär!

Jag har skrattat mig till tårar............Småstadsliv 2 hade premiär på Folkets Hus ikväll.
Riktiga guldscener:). Jag och Anders har "frälst" Anna och Ludde, sedan igårkväll då vi hade visning av 1:an hos oss. Så Anna var självklart med på premiären - Ludde kunde inte p ga jobb.
Var en riktig "guldrulle"!
Dagen har jag spenderat med Anna. Först var vi på stan, sen gjorde vi lite nytta genom att åka till gymmet. Vi skulle köra helkropp. Tanken var att köra ett likadant pass som förra veckan, men vi var båda helt slut. Orkade knappt någonting. Men vi körde en timme och det blev en heldel skratt- även det tränar ju magmusklerna;)

Gjorde en jättegod och lättfixad cheesecake igår- Här kommer receptet!:

Till 4 personer behöver du:
200g naturell philadelpia ost
3 dl vanilj youghurt
sockerfria digestivekex ( om man vill vara lite "nyttigare")
1 citron
1 lime.

Blanda osten och vaniljyoughurten. Riv skal från limen och citronen.
Krama ur saft ur lime och citron. ( Efter smak).
Smula kexen i dessertskålar. Häll över cheesecakeblandningen.
Toppa gärna med färska jordgubbar.............super enkelt och mumsfilibabba!



Hoppas veckan har börjat bra! Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon