söndag 3 maj 2009

Första provpasset avklarat

Nu har jag fått nytt mod t om fredag. Kom nyss hem efter att ha hållit ett boxpass- mitt eget- för första gången. Det var meningen att jag och Anna skulle köra igenom mitt pass, å kolla så att det var genomförbart, och om musiken passade. När vi kom upp på gymmet så träffade vi på 3 killar som brukar vara på gymmet rätt ofta så jag tänkte- "Va fan, lite utmaning gör det bättre." Så jag frågade om dom ville vara med. Jag var lite skakig i början- det måste jag erkänna " Nu har jag tagit mig vatten över huvudet". Killarna verkade lite skeptiska i början- Sa att de skulle prova att va med i 5 min......... De var kvar hela passet och t om på stretchingen- Det blev succé. Så himla kul, och skönt för mig. De ville fortsätta att gå på mina pass ( om jag får några)..........å slut va dom, men med ett leende på läpparna- så jag lyckades;) Hoppas jag får samma respons från BS-killarna ( Drömma får man;)Känns iallafall lite lättare nu.
Var ut en sväng till far, och Inger. Så vackert i barndomsbyn;) Kul att snacka lite över en kopp kaffe. Träffade även farfar och farmor. Blev en bra dag;) Nu ska jag skala räkor. Blir avokado och ägg till. Än så länge går det bra med "anti kolhydrater". Ha de!



1 kommentar:

Sofija023 sa...

Å härligt att det känndes bra, jättekul för dig! Hoppas du får ha pass sen, vore himla skoj :) Nu ska jag hem å fortsätta packa upp i lägenheten... suck. Men det blir bra till slut :)

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon