måndag 4 maj 2009

I got the power!

Jag har som många andra gånger sagt att " imorgon ska jag gå upp i tid och ut å gå".......men....
imorse, jag drömde, jag fortsatte drömma å fortsatte tills det inte längre gick att fortsätta;) Så det blev ingen promenad. Men en bra dag på jobbet, å lite styrka. Jag kände mig rätt pigg när jag kom till jobbet, å glad för att "snart kommer Anders hem"..............trodde jag. Lyckan blev kort.
Fick ett sms från Anders där han berättade att jobbet hade blivit försenat och att han måste vara kvar tills det är färdigt..........suck. Jag vet ju vilken situation han sitter i, men ändå kunde jag inte låta bli att bli irriterad, frustrerad och besviken på samma gång. Hade ju ställt in mig nu att han skulle komma hem. Å jag ville verkligen ha med honom som lite backup på boxen- men framförallt så saknar jag honom hemskt mkt nu.........ja ja inte mkt att göra åt ( som han säger).
Iallafall fick jag ett gott skratt när jag träffade på 2 av gymkillarna som var med på mitt pass igår. Det saknades en...haha.. han hade avstått dagens träning, känningar från igår kanske;) Dom hade skön träningsvärk- I got the power!;)Jag ringde Anna och det första hon sa " du har dödat mig".......hon kände oxå av gårdagen. Yes!. Det som gjorde mig ännu gladare var att killarna hade berättat för sina andra "gympolare" ( som mest håller till i friviktsgymmet) om gårdagen och sagt åt dem att börja på mina pass. Jag vet att jag bor i landet lagom- men jag känner mig skitstolt över mig själv. Har fått så mkt positiv respons från flera, dom jag hade igår och "gamla" boxpartners. Fick även höra att några som hade slutat på boxen, tänkte fortsätta om jag tog över. Dom kom ihåg mig från boxen som "hon som slår som fan".haha. Det är bara att ta åt sig. Behöver självförtroende till fredagen. Nu är det snart natta. Jobb imorn, och boxpass ( jag ska träna).
Sov gött, mina vänner och trogna läsare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har för mig att det finns en låt som har texten "hit me hard" kanske nåt för boxen...tat lugnt med grabbarna, sänk dom inte!!!Som vanligt gäller tålamod...att ha något att längta till/efter är ju inte så dumt eller hur?

Sofija023 sa...

Just det.. "Hit me hard, hit me right between the eyes, I wanna see the stars.. hit me, hit me, HARDER!" (the Sounds) (inte jag som skrev tidigare)

Cathrine sa...

Grattis! Vad kul att höra att dom är mycket nöjda! Ta åt dig! Tråkigt att Anders inte kommer hem när det var tänkt. Men du har nåt att se fram emot iallafall, får se det så! =) Kram!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon