tisdag 19 maj 2009

Lite synd om mig idag...

Inte mycket mer än en bokrecension och en nybäddad säng har jag hunnit med idag......men alltid något. Planen från igår var att jag och Anna skulle åka till gymmet snart........men jag har mensvärk å tycker lite synd om mig själv idag- så en kaffe på Wayne´s känns mer lockande. Anna var inte särskilt svårövertalad....haha fantastiska vän;)......så det är vad jag ska göra nu. Senare i kväll ska jag på möte på gymmet, å Anders ska laga middag. Utan hjälp å tips;)
Spännande. Ha de gott!

1 kommentar:

Cathrine sa...

Hoppas du blir bättre i magen. Hatar mensvärk!! Vart har du köpt den där duken? Som jag har letat efter en plats-spetsduk. Jag har bara hittat löpare. Kramar!!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon