tisdag 5 maj 2009

En dag i taget

Tack! för kommentarerna- kul med respons på det jag skriver;) Å jag försöker ta åt mig;).
Ska kolla upp låten, alltid bra med tips. Dagen har varit väldigt lååång idag. Var lite folk och inga inbokningar, så det gick lite segt. Men jag hann iallafall vara med på ett boxpass, och testa lite yogaövningar med Johanna ( instruktör). Imorgon är det jobb igen-och det känns bara kul. Det bästa jobb jag haft!! Får verkligen jobba med det jag vill ( dock trist med "tomma scheman"). Lite jobbigt och inte veta hur det ser ut framöver- men jag håller tummarna hårt. Fick en inbjudan till Leksands campus. Har sökt en utbildning där till hösten. Det ska vara en "möjlighetens dag", där man får träffa lärare och presentera sig själv. Just nu vet jag inte vad jag vill..............( haha...är som vanligt då) Just nu har jag inte mkt motivation till att studera. Nu vill jag jobba, ha lite pengar på banken. Å som det känns nu så vill jag fortsätta att jobba med friskvård...........men man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda;) En dag i taget.....
Kramar

1 kommentar:

Cathrine sa...

Tack så mycket! Känns jätte kul med nytt jobb! Det är till och med lätt att kliva upp på morgonen! =) Hoppas allt är bra med dig! Kramar!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon