fredag 15 maj 2009

Livet tar sig ena underliga vändningar

Ja vad säger man, livet tar sig ena underliga svängar- på ett positivt sätt ( får jag hoppas).
Senast imorse undrade jag om det ens var värt att åka till Leksand på utbildningsintervju. Nu är jag mer än glad att jag gjorde det. När jag kom till campus så fick jag en gul namnbricka- gul stod för dekoratör..........när jag gick därifrån så var jag "blå". Vad blå står för, håller jag för mig själv ett tag till. Men intervjun kändes jätte givande och hoppas att den gick åt rätt håll. Jag fick en vink om att det gick över förväntan- hoppas jag inte tar ut för mkt i förskott. Men som det kändes, så har jag gått vidare. !!!!!!!!. Jag var så upprymd efter intervjun så jag glömde att gå på "avslutningsmötet". Där vi skulle få några avslutande ord med oss..........ops. Hoppas det inte gav mig några minuspoäng. Hoppas verkligen att det blir som jag hoppas nu, känns så bra.
Om jag kommer in så är det bara jag som kan sätta käppar i hjulen för mig själv. Jihooo!!!!
Snacka om snabba vändningar. Igår grinig och frustrerad, nu går jag som på moln. Hoppas hoppas!

1 kommentar:

Cathrine sa...

Jag håller tummarna!!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon