lördag 9 maj 2009

Box och blomster


Det gick jätte bra på boxpasset som jag hade för BS. Blev tyvärr inte så många ( 8st), men kul var det. Mitt mål efter avslutat pass var att dom inte skulle gå därifrån och känna att det var ett "mespass" och att de inte var nå trötta efteråt.....å jag tror jag lyckades....haha. Fick bra respons, och min medarbetare fick hoppa in då vi var udda. Och hon var väldigt positiv. Jätte kul. På tisdag ska jag få ha mitt första pass för övriga medlemmar. Superkul. På dagen tog jag en snabb promenad runt kålgårn. skönt med luft. Efter boxen var det hem och byta om för att gå till Tessan på tjejkväll. DEt blev jag, Cathrine och Sofia. Vi beställde hem mat, kollade på LITE hockey och pratade å pratade å pratade tills kl hade slagit 2.oo. Jätte trevligt. Idag hade jag som plan: att inte göra någonting. Tog sovmorgon, satt mig vid tv:n och åt frukost. Fastnade vid en film, å sen ringde Anna. Hon var sugen att börja fixa till på balkongen. Så jag visade henne Rottnebys handelsträdgård. Inna vi åkte dit, så svängde vi in till mor på en kopp kaffe i solen. Mor har väldigt gröna fingrar, så vi tog med henne som expert till Rottneby. Vi släppte sedan av henne, och åkte vidare till plantagen där det blev lite shopping för Anna. Vi passade även på att kolla in på Intersport- å där hade det blivit shopping för Jansson om inte Jansson vore pank;) Suck. Så mkt bra å fina kläder/ skor. Bara att drömma ett tag till. Nu ska jag ta mig tillbaka till Anna. Där vi ska bli bjudna på mat av hennes sambo och några vänner. Trevligt! Å snart kommer Anders hem, ÄNTLIGEN! På måndag- nu får inget gå fel! Kram å ha en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon