lördag 2 maj 2009

Rättviks marknad

Det blev en heldag i Rättvik. Det var jag och mor som åkte i morse för att hälsa på syster, och gå på marknaden. Dagen har bjudit på kanonväder, och trevligt umgänge. Jag hittade en del fina saker, men tyvärr så är det se men inte röra som gäller för mig:...........det gällde även de färska munkarna som syster bjöd på idag. På em sammanstrålade vi med Marias ( syster) sambo, hans bror och hans två småttingar. Fast att jag förstår att det är väldigt mkt jobb att vara förälder, så kan jag ändå inte låta bli att längta lite xtra. Ger ju så mkt oxå........vi var bort till hopptornet en vända där de fick leka- och jag hade ont i käkarna efteråt, p ga av att jag inte kunde sluta le. Mysigt. En trevlig dag, som gick väldigt fort.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon