fredag 1 maj 2009

Ensamt

Just nu är jag så uttråkad så att jag inte vet var jag ska ta vägen. Det enda jag gör är att gå å längta. Känner mig enormt sällskapssjuk, har funderat på att ringa några och se vad de gör....men känns som att jag tvingar mig på...............dumt kanske. Har fixat lite på balkongen. Ska åka och handla lite blommor nu.......så får jag ngt att göra.
Usch va jag inte gillar att vara själv- när jag själv inte valt det. En en sak till FN vad trist det är att äta själv. Åt just en jättegod lunch på balkongen. Borde ju kännas avslappnade å skönt....nejdå, det kändes ensamt, hemskt ensamt.............

Dagens lunch: Grillad makrill med kryddor, fetasallad, brieost.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon