onsdag 20 maj 2009

Laddad till 100%

Laddad till max!
Efter träningspasset med Anna så kändes det verkligen att vi hade gett kroppen en riktig genomkörare. Vi tränade med skivstång, pilatesboll, "egen vikt"- benböj, å frivändningar o sv. Körde i högt tempo i 60 min, sedan benpress och magträning i maskin. Pulsen var hög en bra stund efter att vi var klara- å jädrar va skönt det var. Betyder massor att ha en bra vän att träna med. Det blir mkt roligare och jag blir peppad av att peppa ( och att bli peppad). Känner mig laddad till max nu att träna. Resultaten kommer smygande- och motivationen är på topp. Idag investerade jag i ett par nya joggingskor som jag har gått och suktat efter ett tag- å nu var dom på rea! Min snälla sambo hjälpte mig att bli ett par skor rikare! Å det är ju för en god sak;) Fast att jag är rätt mör i kroppen, så längtar jag efter att få provköra dom........imorn blir det testing! Både jag och Anders har även laddat upp med proteinpulver. Var in på gymgrossisten, och beställde, en hel djungel det där. Får hoppas att jag valde rätt. Som sagt -jag är laddad till 100%- får hoppas att känslan håller i sig länge. Kommer att behövas!



Igår var det Anders som stod för middagen. Jag satt på mötet och var grymt nyfiken på vad han hade hittat på. Jag fick t om be om ursäkt och gå lite tidigare från mötet ( det drog ut VÄLDIGT på tiden) Å det var tur det, för Anders stod redan redo på Lugnet för att hämta hem mig till överraskningen;) På bordet var middagen uppdukad- med allt gott man kunde tänka sig- en plock-middag med massor av godsaker!!! Och det syntes verkligen att det låg mkt ansträngning bakom. Blev faktiskt lite rörd att han lagt ner så mkt tid, och känsla;) TACK ÄLSKLING, det betyder mycket! Kände mig väldigt bortskämd ( och jättemätt efteråt).

Lyxig plockmiddag- Kock: Anders Westin;)
Avockado ( delad och tärnad;), 3 st olika ostar, räkor,
kräftröra, sill, potatis, skivad fäbodkorv, torkat renkött,
kokt ägg..............MUMS!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon