lördag 28 februari 2009

GRATTIS MAMMA!

Anders väckte mig strax efter åtta....."Vill du sova mer?"...hmm hade räckt med att titta på mig för att få svar på den frågan. Jag fick sova fram till 9.30, då hade Anders tagit fram frukosten. Gjorde oss klara och gick sedan ner på stan. Anders var in på byxshopen och fyndade. Jag handlade present åt mor som fyller 53 år idag!!! GRATTIS MAMMA!!!. Vilket toppen väder det är ute idag. Äntligen är våren på väg. Nog för att jag inte kan klaga på det vackra vita täcket som täcker marken......men det är något speciellt med våren. Vi velade om vi skulle gå hem och laga mat eller äta på stan, det blev lunch på Mariannes. Passade på att kika in på Kuckelikana. Har presentkort där, och idag tror jag jag hittade vad jag ville ha. Ett "SNÖ" halsband.....hade inte med mig kortet så det får bli nån annan dag. Vi var även in på Decordesign, på slaggatan och tittade på bokstäver.........men det blev inga idag. Har en annan idé, som jag ska försöka ordna till framöver;).......Som jag berättat tidigare så ligger inredning mig varmt om hjärtat. Har märkt att mina pengar har en vana( ovana) att gå till inredning........Det har blivit lite nytt på sistone- alltid lika kul. Om jag hade råd så skulle jag göra om min lght varje månad....men jag får lov att lungna mig.....får bli lite ändringar då å då. Lägger upp några bilder på det senaste inköpen. Jag köpte pläden på IKEA (Ofelia) Den har fått ta plats över min gamla fotölj...som jag nån dag ska klä om. Men jag tycker att det blev riktigt fint med pläden.....så det får vara så så länge. Ljuslyktorna har kommit upp på väggen. Spegeln fyndade jag för nån vecka sedan. Fick tag i den jätte billigt, och jag hoppas att den ska få komma på sin plats i badrummet så snart som möjligt. Sätter även in ett bildbevis: Jag fick på mig jeansen...haha. Ikväll går bilen till Rättvik. Blir jag och Anna och några tjejer till som ska svänga våra lurviga till Freestyle........har varit till "Alko" och handlat inför kvällen. Ska bli kul att se Rättvik by night...är dock inte så sugen på att festa, men jag kanske ändrar mig under kvällens gång. Kram



1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni har en mycket trevlig kväll! Åh, vad snygga grejer du har köpt! Snygga jeans också! Vi ses imorgon! Kram Kram!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon