söndag 1 mars 2009

Middag med bandyfruarna

Har haft en jätte trevlig kväll med "bandyfruarna". Idag var det Therese som bjöd in oss i sitt hem, och visade sina matlagningskonster. Fick en supergod paj, fetaostkräm, sallad och baugette. Senare på kvällen fick jag även äta en jättesmarrig pastasallad. Kl 17.00 började matchen mellan BS och Gripen. Vi satt med spända öron- vi följde matchen på radion. Å spännade var det- matchen slutade med 8-8. Anders gick upp redan vid 6.30 imorse, jag märkte inte det.( Men han hade fått en puss när han åkte;) Så vid 9.30 blev jag lite förvånad när Anders plats var tom, innan jag insåg att Anders åkt på match. Blev en lyckad utekväll igår i Rättvik. Tyvärr var uppträdandet en besvikelse. Christer Sandelin var sjuk, och en bandmedlem från Gyllende tider hade hoppat in i stället. Jag hade ju sett framemot att höra en massa freestyle låtar och uppleva gamla minnen.............men istället fick jag till större delen stå och lyssna på Gyllende tider låtar. Jag var inte nöjd.........kändes lite som att man hade blivit lurad. Men kvällen var jätte trevlig tillsammans med Anna B och Anna G. Men nu får det vara slut på festandet på ett tag........har inte varit i så bra form idag.......hva. Måste fokusera på träningsreslutat nu. Snart hoppas jag att Anders kommer hem och kryper ner med mig. Han får börja senare imorn, så får se om vi kanske kan mysa till med en frukostbuffé på Bergmästaren.
Natti natt. Och tack Therese å alla goa tjejer för en jätte trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon