onsdag 4 mars 2009

Laga bilar!!!


Blev inget byggmax i förrgår, men jag hann med att göra andra "nyttigheter" så som att skicka in 4 jobbansökningar, och träna. Å så fick vi finbesök från Oviken. Kenneth, Anders bästa barndomsvän jobbar i stan, så han kom förbi på en bit mat och massor av skrattanfall. Dom är helt otroliga tillsammans. Så roligt att se dem ihop. Kan bara tänka mig hur dom var som unga när dom är som dom är nu....hahaha. Ni är underbara. Igår var jag till Anders jobb och hälsade på. Min bil har känts något "osäker" på sistone, å osäker är namnet. Jag bad "gubbarna" att kolla upp felet, å nu står den kvar i Blge. För jag vågar inte åka en menter. En metallbricka som håller i stötdämparen bak har rostat sönder, så hela fjädern sitter löst..............suck. LAGA BILAR!!!!! ( Se småstadsliv så förstår du;) Anders skjutsade hem mig, han åkte sedan till träningen och sen kom Anna för att skjutsa mig till gymmet. Tack Anna:) Jag har bestämt mig för att bara köra kondition/ förbränning denna vecka. I förrgår tränade jag 30 min rodd, 15 min step och 15 min cross. Igår blev det 30 min step, 10 min rodd och 20 min cross....Skönt å svettas. Är rätt trött att säga det, men jag känner mig fortfarande inte riktigt bra. Mår konstigt illa, känner mig trött, har börjat hosta å jag svettas för minsta lilla ansträngning. Konstig att jag i nästa stund klarar av att träna. Idag tänkte jag åka upp, men jag låter kroppen vila. Jag blir ju inte med till i Västerås på fredag så det blir träning då istället. Å imorgon har jag tänkt att gå på spinning. Ikväll blir den bandymatch!!!! Så spännande, men som jag har sagt tidigare- Killarna är starka i år så dom tar det.

Å alldeles strax ska jag göra ett samtal som kommer göra mig superlycklig........hoppas jag. " Ta inte ut något i förskott"- säger min kloka Anders .....men men. Det ska bara gå vägen:) Kram till er alla.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon