måndag 9 mars 2009

Ett steg åt rätt riktning..............



Så skönt, är så glad idag- fast att jag har ont i halsen;). Idag tog jag första steget in i arbetslivet igen. Å det känns så kul, utmanande och lite nervöst. Jag hade min första introduktion på nautilus idag. Det är meningen att jag ska börja jobba där som instruktör som timvikarie, vid sjukdom/semester. Blir kanske nån timme då och då.........men nu har jag ialla fall fått in en fot. Det känns så skönt att känna deras förtroende, och att man får känns sig "behövd". Ska dit imorgon för vidare intro. Jag hämtade upp två trötta BS spelare. Lysse och Bäckis, vid 9.40. För att sedan åka upp till Lugnet. Där jag gick till gymmet, å killarna hämtade sina bilar. Blev ju fest igår, "ja d blev ju så ra" efter Haparanda matchen. Först var det soppmiddag, med ost å kex, i buffétältet. När flera gick hem, stannade några tappra kvar och fortsatte firandet in på nästa dag. Var ett riktigt ös, riktigt kul. Med sång, många sms/ samtal, glädjevrål å dans på borden. Jag är väldigt nöjd idag att jag var chaffis. Men kanske var det dumt, nån whiskey hade kanske tagit död på halsbacillerna;) Efter introt idag, åkte jag hem och hämtade Anders, för att sedan åka upp till Lugnet igen. Där Anders blev intervjuad tillsammans med Pata, för Gävle Dala. Å jag är lika stolt som vanligt.( Vissa spår på Anders efter nattens skojigheter;)
(Tryck på Gävle Dala för att se intervjun)
Sen har det inte blivit så mycket idag. En snabbis till Willys, och apoteket, å sedan liggande läge i soffan i några timmar, både Anders å jag. Har laddad upp en del bilder från firandet igår............
Nu blir det snart smoothie framför tvn. Kram alla. Å tack för igår;)
Matchen var väl inge vidare mot Haparanda- snöoväder, å Haparanda vann- men var gör det-
VI ÄR TILLBAKA!!!!!
Min hjälte;)VI ÄR TILLBAKA!VRÅÅÅÅÅÅL!En väldigt glad hjälte.....;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir så glad när jag tänker på festen. Fan vad roligt det var!!!! =) Vilket härligt gäng det är i Falun plus underbara bandyfruar!! Tack! Lycka till imorgon! Många Kramar!!!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon