lördag 28 mars 2009

Beachpartyn....

Nu har nastan en vecka gatt sedan vi kom till Phi Phi. Det har blivit nagra beachpartyn, med nya och gamla vanner:)....skit kul men dom tar pa krafterna. Hel mysko kansla nar man kan sta ute i havet och shakea till musik..haha. Alldeles nyss fick jag nya fotter, dv s predikyr och foot scrub, for ca 100 kr! har blivit en del massage.......... Igar akte vi ut till phi ley bay med egen kapten i en longtailbat. Vi snorklade och bara njot av lugnet. Vi stannade sedan nagra timmar pa longbeach, solade och jag passade pa att snorkla igen:). Idag aker vi vidare till railey beach. langtar efter lugnet. Vi blir kvar dar tom son eller mandag, da det ar dags att atervanda till vardagen..........Vi har det ialla fall toppen. Nu vantar en fruitshake. Puss

1 kommentar:

Sofija023 sa...

jag är såååå avis!!! :)

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon