tisdag 10 mars 2009

Bortskämd.....

Jag är verkligen en av världens lyckligaste.......å bortskämd;)I morse ringde min älskling och berättade att han hade fått ett erbjudande av Ving, "till ett bra pris"- Tydligen hade han köpt ett "paket" som gav oss tillgång till loungen på Arlanda, 3 rätters på flyget, xtra benutrymme och fri tillgång till dryck.........jag som alltid "räknar varje krona" höll ju på att storkna- men Anders sa med ett leende- ska de vara så ska d- jag bjuder..........Jag är verkligen bortskämd, å så har vi bokat sovplats på rest & fly när vi kommer till Arlanda. Känns som rena rama lyxresan- Låt inget gå fel nu........
Känns konstigt att vi snart ska åka, inte ens en vecka kvar- är lite nervös och väldigt förväntansfull. Ska bli så härligt. Har fortfarande ont i halsen, men inget ska stoppa mig- jag åker om jag så har 40 graders feber. Livet känns lättare nu, en resa till Krabi och en fot in i arbetslivet- det går åt rätt håll;) Ska till nautilus till kl 16 för vidare intro- ska bli jätte kul.Hoppas hinna träna lite lätt efter vi är klara.......vet inte hur länge jag blir där. Känns som att den här veckan kommer gå fort. Imorgon vet jag inte om det kommer bli nå mer tid på nautilus, kanske....å så är det 2 för 1 på harrys med BS-vänner. På to har jag lite ärenden, fre- vet ej ännu- Lördag: Kalas för min lilla kusin som fyller 3 år, och sedan lagfest på kvällen- å sen bär det av---------UNDERBART!!!! ANDERS du är helt otrolig- du gör mig så lycklig!!!

Snyggingar i Singa.............haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad underbart!!!! Ja, du är bortskämd, haha!!! Vi ses imorgon, får se om Steffo kan folja med, men jag gör det iallafall!!! Kramar!

Anna sa...

Hamnade på din blogg av ett misstag men va lustigt att jag hamnade hos någon som jag känner igen. =) Hoppas att allt är bra med dig. Och jag är lätt avundsjuk på er som ska åka till solen och värmen snart. =)

Ha det så bra!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon