måndag 2 mars 2009

Frukostbuffé


Så mysigt att få starta morgonen med frukostbuffé, och få en lugn start tillsammans med Anders. Tyvärr kände jag mig uppblåst i magen, å mådde lite illa när vi kom hem. Anders åkte till jobbet å jag gick å la mig igen. Halv 1...ja jag vet.......så vaknade jag av att posten kom med mina Mary kay produkter. Som jag har längtat. jippi! Idag funderar jag på att ta tag i några projekt. Ska åka till byggmax å se om dom har vad jag söker. Borde kanske äta ngt.....men känner mig fortfarande inte helt oki. Nej nu måste jag göra ett ryck. Kram så länge!

3 kommentarer:

Sofija023 sa...

Jättetrevligt igår! Och lägenheten var supermysig... eller kunde bli supermysig rättare sagt :-) Men den är ledig omgående om vi har till 1a april... men men. Vi ska kika på en annan lägenhet ikväll! Förresten så funderade öppna spisen, bara det gjorde ju att man ville ha den på en gång!! :) Vad ska du göra på byggmax?? :) Nyfiken!

Sofija023 sa...

Ja jag hoppas jag med!! :) Blir att följa datorn på fredag för mig.. :/ Ska hem till Marlene och följa matchen.. hon kommer ju ligga i soffan och ha ont i benet så jag tänkte göra henne sällskap o tycka synd om mig själv eller så haha :) Lite vin kan säkert slinka ner.. :) hehe

Sofija023 sa...

Ja jag hoppas jag med!! :) Blir att följa datorn på fredag för mig.. :/ Ska hem till Marlene och följa matchen.. hon kommer ju ligga i soffan och ha ont i benet så jag tänkte göra henne sällskap o tycka synd om mig själv eller så haha :) Lite vin kan säkert slinka ner.. :) hehe

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon