söndag 15 mars 2009

BRAKFEST

Braköl, brakvin, och lite annat......;) ja va säger man.....vilket kalas!
Det var middag och annat gott uppe på Lugnet i går, då Kent bjöd Falu Bs med fruar å andra hjältar på fest. Å fest blev det. Tror att klockan var närmare 4.30 när vi la oss. Var till Maestro på morgontimmarna, å där blev det "ropa sånger".( jag kan skrämma små barn med min röst idag, låtter som att jag druckit whisky dom senaste fem åren) Blev uppskattat av flera, bla en av pizzabagarna hängde på. Dock fanns det vissa partyförstörare från Ore Hockeylag, som inte var lika impade av sångfåglarna....haha, men det gjorde det ju bara ännu roligare.
Kul var det, och jag skrattar än. Vet inte vad det är med mig...har gått runt å fnittrat och varit dryg hela morgonen. Något som Anders fick känna på när jag var trött på att han aldrig tog sig upp- (Han gav många tecken på baksmälla)........när inte snälla tilltal fick honom att kliva upp, så fick jag ta till något elakare medel, som att väsnas, hoppa i sängen och annat gullig......han klev upp till slut. Om exakt 6 timmar går tåget till Arlanda, vi har inte packat, och jag tror inte ens vi har en riktig plan på hur vi ska lägga upp packningen mm. Men det är lungt som Anders säger......å faktiskt känner jag mig väldigt lugn. Fattar inte att jag/ vi är i Krabi imorgon.
Satan i gatan va härligt. Nä nu ska jag försöka fixa en matbit......Jag sk försöka göra några uppdateringar på resan- men lovar inget. Annars berättar jag "allt" när jag kommer hem.
kram, å tack alla goda vänner för en sjukt trevlig kväll igår/ morse.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh va pigg du låter...känner mig inte pigg om man säger så... Åh man lär sig aldrig heller ; )
Vill önska er en trevlig semester!!! Kram

Anonym sa...

Ha ha, vad du körde på Maestro. Gott skratt fick vi. Önskar dig och Anders en fantastisk resa!

Många kramar Therese.

Anonym sa...

Vi kanske ses i Thailand då:) kram kram

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon