onsdag 4 mars 2009

Va var de ja sa!??? Så underbart!!!


" Ja men kööööör, skjut själv nu då!!!"- Å han satt den. Min idol och älskling gjorde det 7:e målet i matchen mot Gripen, solo!!!! Jag har ju inte varit blyg förut när jag pratat om min älskling, och jag tänker inte vara det idag heller: Jag är stoltare än stoltast, han är skitbra å underbar! Så &#¤% bra BS! Ett lag full med krigare. Snart är ni där- ELITSERIEN!Dagen som har varit rätt seg p ga illamående å trötthet- fick ett jättelyft mot em och vinsten blev blev höjden av allt. Samtalet jag längtade efter är avklarat- å lycklig är jag;) Å så alla vackra mål, och kämparanda idag- Tack för att ni räddade min dag!!!! Falu BS är dom bästa!!!!Vad samtalet handlade om, berättar jag senare- finns några som redan vet, men andra som snart ska få reda på´tt.........men lyckligast blir jag;) Nu ska jag krypa ner med min målskytt- Åh va du var värd det där "Utta"- The one and only!!!! KÄRLEK ÄR VA DE E`! - 7-2 !!!!
Å kärlek till alla bandytjejer- ni är toppen! Kram

1 kommentar:

Sofija023 sa...

ja det känns väldigt bra iaf :) NU vill jag ha helg!! :)

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon