lördag 21 februari 2009

Trött å grinig.

Ida kom till mig strax innan kl 22.00 igår. Hon var på innebandy med Sofia, å matchen drog ut på tiden: Kände mig som en mamma när jag frågade när hon skulle komma hem....haha. Var bara väl menat då jag hade ordnat räkmackor. Jag åt dock tidigare då hunger gav sig till känna. Vi pratade allmänt om livet, kollade på bilder från Singapore, å hade det allmänt avslappnat trevligt. Vi var båda trötta efter den lååååånga dagen, men vi var vakna till 2.00 innan vi fick avbryta för lite sömn. Tyvärr höll "sprufs" (Mumin) mig vaken, med sitt böckande å läten på golvet, i några timmar. Så jag var lika trött när jag vaknade som dagen innan. Jag tog moronpromenaden, och ordnade sedan frukost. Kul med sällskap. Ida gick hem, för att sedan gå till jobbet....å jag kastade in första tvätten, och åkte sedan till Rusta. För att handla hundgodis och ta en promis med Mumin. Jag avbokade festen ikväll;(. Jag är inte alls på humör, lite grinig faktiskt, och trött. Beror nog på att "roliga" veckan börjar nästa vecka.....mitt humör brukar bli lite svajigt då.Hehe.............Å så till den hårda förlusten i Kalix. 5-2 till Kalix- så hårt. Men nya tag imorgon och det är vinst som gäller!!!! Nu har jag tagit mig en dusch, ska kasta i mig en avokado, åka till affären och handla nå lördagsgodis;), och sen till Ida, hennes "inneboende" och Mumin. Jag skickade dit honom i em för att få en liten paus. Blir väl schlager där kan jag tro;).
Kram till er alla! Å så en liten kommentar till kommentarerna: Jag är INTE med barn, bara mullig;)................så ni (och jag) får vänta ett tag till. Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en supertrevlig helg! :) Vi hörs mer imorgon! Kram & godnatt.

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon