måndag 2 februari 2009

Nytta med nöje....

Jag sitter på Anders jobb och bloggar idag;) Vi har varit på vägverket i Borlänge och lunchat.
Passar på att göra lite nytta, genom att kolla upp lite jobb på platsbanken. Är mycket roligare att sitta här, då jag får lite sällskap. Å så kan jag låtsas att jag sitter på mitt jobb....haha känns lite bättre då. Börjar verkligen bli less på att gå hemma. Finns ju många fördelar oxå med att vara hemma, hinner ju träna massa, och slipper stressa för att hinna med på dagarna. Dessvärre lyckas jag vända denna "antistress" tillvaron till stress. Då jag nu börjar känna hur den ständiga frågan "vad det ska bli av mig när jag blir stor", börjar eka i huvudet. VILL HA ETT RIKTIGT JOBB NU!...........Snart ska jag åka till elgiganten och försöka få dem att förstå att min nya telefon är kass- och att jag vill ha pengarna tillbaka, Wish me luck! Ljudet är urdåligt, sämre än min gamla Z mobil, med VGA kamera- som är 3 år!!!....å så laddar den ur sig direkt.
Ikväll blir det coreträning och cross 30- 60 min. Är si så där laddad.
Kanske ska passa på att ta en runda på kupolen när jag ändå har vägarna förbi;)

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon