tisdag 3 februari 2009

Inte på topp......


Jag är verkligen inte på topp just nu. Har känt mig allmänt seg de senaste dagarna.
Jag har varit hemskt uttråkad idag. Så det påverkar säkert min "dagsform", men det är något annat. Jag valde iallafall att lyssna på kroppen idag, och ställde in boxen i sista minuten. Kändes dumt att ta ut mig, då jag inte känner mig pigg. Det misstaget har jag gjort så många gånger förr, när jag har tränat- och det har slutat med sjukdom och att jag tappat motivationen. Det tänker jag inte tillåta nu. Att jag blir sjuk kan jag inte göra något åt- men motivationen kan jag själv styra. Jag gick på crossen 15 min + cykel 30 min och lite magträning. Anna reagerade oxå på att jag verkade lite "off" idag. Så imorgon blir det vilodag. Har inte gjort så mycket idag. Var upp till plantagen för att hitta krukor till nya blommorna, men hittade inga- åkte sen till Hilding (second hand) för att leta efter ett gammalt skrivbord/ slagbord som jag kan rusta upp, men nada.
Åkte hem, rotade runt lite hemma, och fann sedan en lösning till de nya blommorna. Lagade sedan en omellett med lite "kylskåpsplock" och en avokado. Somnade sedan knall fall på soffan.
Ringde Anna vid 17, och blev sedan hämtat för att åka till gymmet.
Hade tänkt att göra älgbiffar idag, men det blir kebab.......ja jag är lat!......å lite konstig i kroppen... Hoppas jag är piggare imorgon. Och att ni haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon