tisdag 17 februari 2009

Långsamma dagar.

Det har varit 2 ( 3 ) långsamma dagar. Har tränat måndag och idag, men annars har det varit mycket tv-tittande. Dagarna går hemskt sakta, och jag är VÄLDIGT sällskapssjuk. Saknar mina vänner på gamla jobbet..........
Var på box idag. Gick realtivt bra. Var hemsk torr luft, och jag är lite "snörvlig"- så formen var inte tipp topp. Men jag hade ändå energi kvar efter passet. Var sugen att köra lite styrka, men Anna och Anders väntade på att få åka hem. Sen var det ju kalas idag;) Kl 20.00 var vi bjudna till Stefan T och Cathrine på fika. Stefan fyllde år. Jätte trevligt avslut på kvällen. Tack!;)
Imorgon ska jag upp till gymmet vid 12, och göra ett nytt träningschema. Ska bli kul. Bra för motivationen......är lite tjurig för att det går så segt med resultaten- men det är bara att bita i.
Ta mig inte fel, går riktigt bra att hålla motivationen uppe, men alltid bra med en extra spark där bak- för att hålla igång glöden;) Går och funderar på att investera i ett kit med "riktiga" hudvårdsprodukter. Fick inspiration från hudvårsklassen i söndags. Är ju mycket pengar det gäller- men det är nog en bra investering ändå........blir att spara. Har inte så mycket att berätta tyvärr.......kram till er alla.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon