onsdag 25 februari 2009

Jag vann!!!!

Åhhh jag är så nöjd! Jag vann precis en auktion på Tradera. En hel serie med Mary kay hudvårdsprodukter. Till mindre än halva priset!!!! Jag har redan haft kontakt med säljaren och hon känns seriös. Är rätt nojjig för sånt här egentligen, men men........Var svettigt dom sista minutrarna då jag och en till fightades om produkterna. Nu idag, äntligen kom Anders hem......dock relativt blåslagen, men med ett leeende på läpparna. Jag har lärt mig att man får vara nöjd så länge alla ben är hela å inge blod.......suck. " Äh är väl inget, vi vann ju, å kriga".Jag själv hade ramlat ihop om jag fått liknande smällar..... Imorgon är det match igen mot TILLBERGA ( Inte Haparanda..sorry) på Lugnet. KOM DIT OCH STÖD VÅRA KRIGARE! Jag har blivit bjuden till "tältet" av Anders jobb. Känns lite lyxigt;) Men det blir nog att gå ut och heja efter maten- blir mer stämning när man står ute. Idag lämnade jag tillbaka Sprufs. Men det kändes bra. Tror att ägaren är medveten om problemen och tar tag i det snart (Hoppas ialla fall). Han är så himla go, ett litet envist vilddjur, men go;) Jag åkte upp vid 11.30, och lämnade Sprufs och passade då på att träna, medan Anders tränade. Fattar inte hur dom orkar.... På em har det blivit tv, och auktion. Är lite sugen att åka upp igen, men känns så drygt att duscha igen...hahaha. Å så jätte tack till tjejerna igen, är så kul att vi kan ses å umgås, måste vi göra mer. KRAM TILL ER ALLA! Å kram till mina vänner i Blge..tänker på er med. ;) Å så jätte KRAM till Ida, som har hållt mig sällskap, och hjälpt till med Sprufs. Jag är verkligen lyckligt lottad, för alla nya och gamla vänner som jag har omkring mig. Märks det att jag är på bättre humör idag? ;)
Dessa vackra tulpaner fick gårdagens värdinna, dv s jag;) Tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh va trevligt, jag ska också äta innan matchen...men du haparanda...är de inte tillberga?? Kjam M

Anonym sa...

Det var jätte trevligt igår, tack så mycket för maten och sällskapet. Vi ses i morgon.

Kram Therese

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon