fredag 6 februari 2009

Energinivå -låg.........

Usch, idag fick jag det svart på vitt. Det är nå knas med mig. Var jättetrött i morse. är väl egentligen inget nytt, men jag kände mig energilös. Jag hade lovat Anna att vi skulle träna idag, och sen simma. Så vid 12.30 hämtade jag henne vid högskolan. Vi gick 10 minuter på stepen. Redan då kändes des ovanligt tungt. Jag gjorde några maskiner. Men jag kände att jag inte alls orkade som jag brukade göra. Jag sänkte tom vikterna.......men jag började må illa, och skaka. Inga bra tecken. Jag satt mig ner och surade. Är så frustrerande. Vill ju verkligen träna. Å framförallt nu när jag inte varit dit så mycket som jag skulle i veckan. Inger, pappas sambo, kom upp för att köra ett pass.-Kul att träffa dig;). Jag följde iallafall med Anna till simhallen, och provade att simma. Men efter två längder gav jag upp. Satt mig brevid och väntade, och sedan tog vi det lungt i bastun. Vi avslutade dagen med en sen lunch på Lugnets café. Dom har stans godaste kaffe där. Jag skjutsade hem Anna, och åkte sedan och storhandlade. Är så irriterande, för jag känner mig inte sjuk, men ändå orkeslös. Jag får puls för ingenting, och mår illa- NEJ! jag är inte med barn!. Tog på krafterna att bära upp påsarna. Snart ska jag börja med tacosen, så att den blir klar tills Anders kommer från träningen. Imorgon ska jag ner på stan och ha ett spännade möte- hoppas det är givande:). Sen blir det suprise för Anders! Ser fram emot morgondagen:) Sofia skickade sms om roligheter till nästa helg. Bandy, vin och trevligt sällskap i Ljusdal- Hoppas det blir av, vore jättekul. Skönt att ha lite att se framemot. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon