måndag 2 februari 2009

Jag har det hur bra som helst.....

Igår kväll satt jag i soffan/och låg i sängen och hade huvudbry för hur jag skulle kunna få lämna tillbaka telefonen...var lite gnällig. Min älskade sambo tittade på mig, höll om mig, klappade mig på kinden, log och sa "Men du har det bra"..........var lite ironisk där.......... men alltid när han säger något så har han en baktanke. Anders är den mest positiva människa jag känner, och hans ser alltid det bästa i alla situationer............. Jag var väl lite väl fundersam/ och gnällig över telefonen. Han ville att jag skulle tänka på hur bra jag har det egentligen- och att mitt "problem" är en bagatell........Å han hade så rätt så;) Jag har det hur bra som helst! och nu är det ännu bättre då jag fick lämna tillbaka telefonen!!!! Hihi ( Men ett jobb skulle göra det ännu bättre)
Jag var väldigt ivrig på att åka hem och beställa "min nya vän".......... men det fick vänta.
Väl hemma fick jag skynda mig att byta till träningskläder, och hämta Anna.
Jag ställde in coreträning- då jag "råkade" bli kvar lite längre på kupolen. ( Shoppade 2 nya champion- träningsbh:ar) Men det blev 30 min på crossen, och mitt styrketräningsprogram. Kändes i biceps idag, pga gårdagens pass, kan bli lite tufft imorgon på Boxen- men det ska bli kul. Anders mötte upp vid gymet, då hans träning var klar. Vi skjutsande hem Anna och sen till Ica maxi, för att handla räkor. Jag har länge önskat mig orcideér, och har många gånger sneglat på dem när jag gått förbi dem på Maxi. Å idag, äntligen- är jag numera ägare till två vackra vita orcideér. Nu gäller det bara att hålla dem i liv;)






Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon