tisdag 10 februari 2009

Förrvirrad- jag vill ja vill ja vill

Jag vill så mycket!!!!! Jag vill:
  • Utbilda mig till dekoratör
  • Utbilda mig till djursjuksköterska, för att jag sedan ska kunna jobba med friskvård/rehab för hundar.
  • Jag vill utbilda mig till hundmassör/akupuktör
  • Ha ett kul, omväxlande, givande jobb.
  • Jag vill ha en frisk familj
  • Ett fint hus............gärna på landet.
  • Jag vill resa, mycket!
  • Göra något "vettigt" för andra människor.
  • Vinna några miljoner. (skulle underlätta mina framtidplaner)
  • Jag vill gärna hinna med dom första 4 punkterna innan jag fyllt trettio...........
  • Så slutsats: Det är omöjligt................Jag måste välja en inriktning just nu...........pengarna växer tyvärr inte på träd, och ska jag bli djursjuksköterska så måste jag flytta till Skara i 3 år..............Som sagt jag vill så mycket, så jag vet inte var jag ska börja. Å är jag beredd att flytta från Anders i 3 år.....nja......Mycket i huvudet som vanligt........

2 kommentarer:

Sofija023 sa...

Vad är det du vill då? :)

Sarah sa...

Flytta ifrån Anders? Villa Lidköping!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon