fredag 1 januari 2010

2009 som blev 2010


Värdinnan
Värden och kocken David
Vänner

Emma och Mattias

Marcus, Vackra Anne och Matti

Festen var igång, och AP drog fram fiolen.

Nyårsdansen...

2009 blev 2010!
Tack alla fina vänner för en kanonkväll!
Efter många timmar i sängläge idag, så har vi nu finbesök av Cathrine, Stefan och Lisa.
Det är buzz som står för underhållningen och snart ska det bjudas på räkmacka.
( Vi är lite xtra hungriga så här dagen efter;)
Imorgon ska jag och Anders fira min mormor som fyllde
80 år
igår
GRATTIS!!!!
Kram till alla!

Bilderna har jag tagit från Anne och Therese.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon