onsdag 6 januari 2010

Operation garderobrensning

Bandyn blev inställd, och min och Annas träning blev inställd.
Anna ligger hemma i halsont och jag blev så lycklig av att få rå om min älskling en hel dag- så jag sköt upp träningen ( nu med dåligt samvete). Jag fick i allafall en sak uträttad som jag har gått och dragit mig för en väldigt lång period. Operation garderobrensning.
Min kära sambo fick ta kommandot vid rensningen. Det är lätt att vara kaxig innan att den och den ska jag slänga- men så står man där å
" ja men kanske jag kommer använda den där nån gång, kanske.....".
Då kan det vara väldigt bra med en bestämd sambo.
Måste säga att jag blev mycket stolt och t om lättad över den klädhög som rensades ur.
Insåg att jag även skulle ha kunnat rensat ytterligare- men då blir jag utan kläder!
Min gaderob är så fin nu- kan inte säga att jag är särskilt nöjd med innehållet- men dom ligger så fint ihopvikta.
I klass med sambons garderob;)
Några större ansträngningar utöver detta har vi inte gjort.
Vi gav oss ut en snabbis i kylan för att inhandla lite middag- kycklingfajitas.
Lagomt till middagen kom Kruse och vi har sett på bandyn Sandviken- Vetlanda.
Så himla trist för Vetlanda- det VAR DERAS match idag.
Nu sitter Anders och Kruse och spelar NHL hockey på playstation....suck.
Inte särskilt underhållande- skulle vara Kruses inlevelse i såfall...haha.
Nä, jag får inte mycket gjort- känner mig väldigt seg- är jag påväg att bli sjuk?

1 kommentar:

Anonym sa...

snart börjar nya passen :) vad sägs om box på tisdagar igen? vi peppar på elin och sofia så blir det kul. Även söndagar om vi känner oss lata tycker jag :P sen har jag spinning på månad och kanske fre. yeay BEACH 2010 ! ;P //frida

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon