fredag 29 januari 2010

Bor på soffan

Den första och sista ansträngningen idag var att skjutsa Anders till lugnet, och handla mat då jag även passade på att gå in en snabbis på intersport för att kolla in rean.
Jag var ute efter nya träningstoppar och fick med mig 2 st hem i märket Etirel.
Etirel har blivit ett favoritmärke hos mig. Det är snygga träningskläder/ Mysdressar för ett bra pris och med en bra passform.
Idag har soffan varit mitt hem.
Tjocktäcke, Stor skål med grapefrukt, apelsiner, strepsil, nässpray, snorpapper, tv, dator
och 6 avsnitt av "Sex & the city" har varit mitt fredagsmys.
Nu ska jag byta upp mig ett snäpp- sängen!
Känns surt att inte kunna umgås med "bandyfruarna" och min kära sambo som
var sugen att kolla in nattlivet.
Nej det enda jag får kolla in är John Blund by Night!
Go natt! Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon