tisdag 19 januari 2010

Långa dagar...

...därför har jag inte hunnit med att blogga på ett tag. Sedan i fredags har jag firat Anna, box x 2, sjukhusbesök med Anders, LIA och försenade tåg....
Denna dag har varit en av dessa långa dagar, så nu är det sängdags. Ska förhoppningsvis få lite massage, då min rygg har börjat strejka... Kikar in imorgon och berättar mer för den som är nyfiken;)
Grattis Emma Kronberg som har blivit uttagen till dambandylandslaget som ska spela VM i Norge!!! Stort;) Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, tack och tack! Jag är glad, stolt och otroligt tacksam. Hoppas att vi ses snart! Kram Emma

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon