söndag 24 januari 2010

Nya tag


Nu har vi sett hela triologin med Stieg Larson, och jag kan bara ge den bästa betyg. Det blev biomys i fredags, och igår blev det bandy och middag. Jag och Anders bokade bord på Banken- och jag fick äntligen min efterlängtade- Färsk pasta med svampsås, oxfile och fläskfilé- lovely!
Till efterätt åt jag en chokladmoussebakelse.
Vi var mycket mätta och belåtna när vi kom hem, så mätta att jag t om somnade på soffan.
Jag vaknade till då Cathrine och Stefan kom förbi och senare kom även AP och Kruse.
Det blev Buzz och NHL- och lite otrevligt av mig så tackade jag för mig innan gästerna hade gått.
Var helt slut.
Efter en lång natts vila, och sen frukost drog Anna med mig på gymmet. Måste säga att det gick över förväntan. Joggade i 10 min som uppvärmning och körde sedan ben.
Nu blir det inte många knop. Ev blir det "veteranbandy" på Lugnet.
Imorgon börjar arbetsveckan å nu "¤&/%/ ska ingenting hålla mig hemma.
Nu ska jag strax äta lax med potatis som min kära ( färgglada, fin på kinden;) sambo har lagat.

Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon