lördag 30 januari 2010

Brist av stil

Dagen har varit en repris på gårdagen- så inget nytt att uppdatera;)
Min garderob behöver en rejäl uppsving- ( inte heller en nyhet)
och jag behöver ta tag i min "stil".
Jag tänker börja detta mission med att införskaffa en kavaj.
Alltid ett bra plagg att ha i garderoben. Byt topp under och man är färdig för vardag eller fest.
Har kollat lite på nätet och hittade dessa två från H&M.

Får se om jag orkar ta mig ner till civilisationen nån timme, och hitta "min" kavaj. Kan aldrig vara fel med frisk luft.

Morgondagen får avgöra.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram


1 kommentar:

Anonym sa...

kavaj är ett perfekt köp ! jag har en och den funkar så jävla bra till vardags och absolut till fest oxå. den är toppen. jag tycker att den längst ner är snyggast :) funkar bäst till mycket myycket :) ps hoppas du blir frisk snart ;) kram frida

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon